Search This Blog

Sunday, August 1, 2010

Somewhere



Moje ubranie z czwartku. Wszystko czarno-białe i minimalistyczne, takie jak lubię najbardziej. Dawno nie pisałam o trendach, które aktualnie mi się podobają, więc dzisiaj nadrobie małe zaległości, tym bardziej, że wiele z Was, tak samo jak ja, jest już myślami w sezonie jesień-zima 2011. Po pierwsze dziergane i dziurawe swetry, bo uwielbiam niechlujność w ubiorze. Po drugie kurtki bejsbolówki, które nadają się nie tylko dla przysłowiowych dziewczyn spod bloku. Po trzecie krótkie topy, a nawet swetry, myślę, że fajnie będą wyglądać również w wersji jesiennej. Po czwarte kapelusze meloniki i te z szerokim rondem, jak Pete Doherty (♥) w tym klipie. Jeśli chodzi o fasony sukienek, w dalszym ciągu podoba mi się asymetria, ciekawe wycięcia w nietypowych miejscach. Spodnie, szorty i spódniczki tylko z wysokim stanem. Jeśli chodzi o fason spodni, pozostane przy rurkach, choć dzwony znowu zaczynają mi się podobać, nawet takie z koronki. Co do butów na jesień, na pewno nadal koturny i kowbojki. Szpilkom mówie: NIE! Nigdy nie byłam i nie będe fanką serialu "Seks w wielkim mieście". Okrycie wierzchnie, hmm... nad tym cały czas się zastanawiam. Pewnie będe chodziła w ramonesce, a jak się zrobi zimniej to w kożuchu (a mam taki sprzed 4 sezonów z Zary z asymetrycznym zapięciem, idealnie wpasowujący się w aktualne trendy, hah!:)). Jak narazie to tyle co przychodzi mi na myśl. Właściwie to chciałabym, żeby jesień nigdy nie nadeszła. Miłego weekendu! :)

ENGLISH:This is the outfit I wore last Thursday. Everything in black and white which are my favourite colours. I haven't been writing about trends which currently catch my eye for a long time, so now I’ll do that. Especially, since the new fall season is coming. First of all, I love knits with hole detailing. Second, baseball jackets, crop tops and hats. I like fedoras and hats with a wide brim, like the one Pete Doherty (♥) is wearing in that clip. This fall I am going to stick to skinny jeans, but bell bottom pants are interesting too. As to the shoes, wedges are still my favourites. From time to time I will be wearing my cowboy boots. And finally, I am wondering about my fall-winter jacket and I think that biker jackets and shearling jackets will be my favourites. This is what comes to my mind at the moment. Have a nice weekend! :)







ph. by Belletette



top - H&M Trend
skirt - H&M
bag - Zara
faux tail - vintage
Mary Rocks wedges - Jeffrey Campbell (from Solestruck)



MUSIC: Dorion' feat. Brad Thomas Ackley & Jenny O - Somewhere

No comments:

Post a Comment